Nagyot léptünk előre. A héten kiment a sajtóközleményünk amiben tájékoztatjuk a közvéleményt a Balaton Challenge-rő, a távlati céljainkról és a mostani úszásunkról. Izgatottan vártuk, hogy a média érdeklődik-e egyáltalán vagy elsiklik felette és az égadta világon senki nem fog tudni arról amit csinálunk. És ha ez így lenne, akkor valamit elrontottunk és nem fog működni a tervünk. A kommunikáció ma már kulcsfontosságú . Tehát pontosan meg kell fogalmaznunk a céljainkat, megnézni milyen csatornákon keresztül lehet eljuttatni a célcsoportunkhoz. Ez az első megmérettetés, hogy amit a szoba négy falai között kitaláltunk és jónak gondoltunk az érdekli-e a külvilágot.
Úgy tűnik jót találtunk ki és másoknak is tetszik, mert a 26-án kiküldött sajtóanyag péntekre egyre több internetes oldalon jelent meg és a kommunikációs vezetőnk telefonja is egyre többször csörrent meg, hogy bővebb információt kérjenek vagy interjút egyeztessenek vele. Rádió- és tévéműsorokba megyünk jövő héten interjúkra. Nagyon örülünk, hogy mindenki nagyon pozitívan áll hozzá a "vállalkozásunkhoz" és érezhetően drukkolnak a sikerért.
Tehát már tudjuk: 1. Kell egy jó cél 2. Kell a megvalósításhoz egy jó csapat
3. A célunkat jól meg is kell fogalmazni, hogy a kommunikáció sikeres lehessen
www.balatonchallenge.com